samedi 28 août 2010

Butterfly Bokeh Vapor Trail

Astazi am mancat la pranz o chestie de zice Miha ca-i spaniola, un fel de turta umpluta cu somon, salata si alte legume, pe malul senei de la biblioteca fr mitterand. asta nu e ceva prea special avand in vedere ca de cate ori merg la biblioteca acolo merg sa mananc. nu de alta dar cerul liber si aerul sunt deja suficiente pentru a iesi din biblioteca...
astazi am cautat un pic unde sa ma asez si am descoperit un locsor plin de flori de toate culorile, flori de camp extraordinar de frumoase si mirositoare (spre deosebire de florile din florarii). m-am asezat ca intrun camp de flori si mi-am mancat chestia spaniola privind apa care imi spala ochii de memoriul care nu se mai termina.
in fine, toata povestea asta mi-a amintit ca am un blog de fluturi si daca azi erau albinute printre flori tot ce lipsea sunt fluturii... deci iata unul pentru ochii mei si altii pentru floricele.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire